12 Aralık 2014 Cuma

Köy Paketi



Yeni bir sürprizimiz var köy paketi.. Hediye arayışları her zaman zordur.. Klasik olmasın isteriz hep.
Aramak, bulmak meşakkatli işler :).. Ama karşımızdakinin bir tebessümü yeterli olur. İnsanları mutlu etmek ne güzel..

 Biz de sağlıklı bir hediye paketi olsun dedik. Yılbaşı için ve diğer tüm güzel günler için. Tabi bu hediyeyi kendinize de alabilirsiniz :).

 Köyümüzün el emeği ile yapılmış, içinde hiç bir katkı maddesi olmayan ürünlerinden bir paket hazırladık. Mümkün olduğunca fazla ürün eklemeye çalıştık ki hepsinden tadılsın.

Gerçek lezzetlere öyle uzak kalmışız ki. Geri dönüşleri çok önemsiyorum , çoğunda da   "Eski tatları bulduğunu ya da bu doğal tatlara, kokulara şaşkınlığı" duyuyorum. Hem mutlu oluyorum hem üzülüyorum.  İstiyorum ki doğal ürünler kimden olursa olsun her eve ulaşsın..

Köy Paketi..200-300 gramlık , ürününe göre kilitli pakette , vakumlu, cam kavanozda hazırlanıp, özel kutusunda gönderilecektir. Talep doğrultusunda paket dışında Tavuk da gönderilebilir .   Mavi ve yeşil paket 65 TL. Özel Paket istediğiniz ürünlere göre fiyatlandırılır. 


Bu doğal ve lezzetli köy ürünlerini tatmanızı isteriz. 

Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder