2 Aralık 2014 Salı

Orada Bir Köy Var Yakında


Merhaba;

Aslında bilenler biliyor. Bir süredir Tipi Özdemir olarak ve "koyumuzdensize" adı ile güzel köyümüzün ürünlerini sizlere ulaştırmaya çalışıyordum. Bu iş aslında bir iş değil artık daha iyi anladım. İçimdeki tüm gel gitleri bir kenara bıraktım. Özellikle bana destek veren tüm iyi insanlar adına , kendileri de yetiştirdikleri emek verdikleri ürünleri de doğal olan köy arkadaşlarım adına ve tohumlara gözü gibi bakan değerli kayınvalidem, O'nun kıymetli hatırası ile bizi daha çok teşvik eden  Pınar Kaftancıoğlu (İpek Hanım'ın Çiftliği) adına, zararlı gıdalar yemesini istemediğim çocuklarımız adına ... Bundan sonra "Fiko'nun Bahçesinden" ismi ile daha aktif olarak bu işe gönül vereceğim. Destekleriniz bize güç verecek ve doğallık hak ettiği değere kavuşacak umuyorum... İnstagram ve Facebook sayfalarımızdan "Fiko'nun Bahçesinden" olarak takip edebilirsiniz.

 İşte Pınar Hanım'ın bizi bu yola gönül vermeye teşvik eden yazısı

Teşekkürler ..

............

"Bir de tatlı rakibim var ki tanıtmayı unutmayayım. :)
 " Fiko'nun Organik Bahçesi

 " Sevgili Fikriye Hanım, bize dünya güzeli tohumlar gönderirdi. Üzerlerine özenle isim yazdığı tohumları biz de zevkle dikerdik. Sonra tohumların gelişi bir süre durdu. Merak ettim ama arama, sorma şansım  da olmadı.
İletişimi kaybettiğimiz dönemde ani bir vefat ile sonsuzluğa intikal eden Fikriye Hanım'ın hikayesini; geçen hafta bizzat Nazilli'ye gelip olanı biteni paylaşmak isteyen eşinden öğrendim geçen hafta. Ağlamayı çok severim zaten. Fakat bu kez dozu aştım. Neden durduramadım kendimi bu denli biliyor musunuz... Eşi, bu üzücü kaybın sonrasında evi düzenlerken tohum hazinesini bulmuş zarf zarf... Üzerlerinde isimler yazan bu mirasa, bu çağrıya itiraz edememiş. O güne kadar eşini sürmediği bahçeyi sürmüş. Tohumları dikiyor. Bebek gibi bakıyor, şimdilerde paylaşıyor. Ücretsiz.
Bursa, İnegöl'deki o bahçe beni bu satırları yazarken bile ağlatıyor. Üzgün eşi ve aklı başında sevgili gelini ile konuştum uzun uzun. Söz aldım. Bu güzel çabanın karşılığını daha büyük çapta alabilmeleri, daha çok sofraya kazandırabilmeleri için ben kendilerine destek olacağımı ilettim. Karşılığında bu işin ve emeğin maliyeti ile başa çıkabilecek bir sistem kurmaları gerektiğini anlattım. Yapacaklar.
Aklın yolu bir. Namuslu kazanç helaldir. Çocukları ve gelini "Fiko'nun Bahçesi"ni internet üzerine taşıyana dek ben size buradan telefon numaralarını veriyorum. Keşke herkes böyle temiz olsa... Gerçek olsa... Böyle rakipler, böyle insanlar başımın üstüne... 0224 737 52 44 ve 0533 372 00 70 numaralı telefonlardan ulaşabilirsiniz. Sevgilerimi iletmeyi lütfen unutmayın. "

Ve güzel köyümüz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder