29 Ocak 2015 Perşembe

Yenilikler ve Güzellikler


  Evet yenilikler ve güzellikler var. Her ulaştığımız yeni ev bizi mutlu ediyor. Doğal ürünler bir mutfakta daha yerini alıyor biz de çok mutlu oluyoruz.  Önemli bir değişiklik yaptık bundan sonra istediğiniz zaman sipariş verebileceksiniz. Biz de elimizde olan ürün varsa en kısa zamanda size kargo göndereceğiz. Sadece elimizde olmayan ürünler için biraz beklememiz gerekecek. Daha hızlı daha etkili olmak adına elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Sizin anlayışınız ve desteğiniz de her zaman güç veriyor.

   Güzellikler hep var oldu bu haftalarda çok şükür. TEKDEN kolejinde köy pazarımızı kurduk. Çok keyifli bir gün oldu. Konuştuk, sohbet, ettik alışveriş yaptık. Köyümüzü ve doğal ürünleri anlatmaktan hiç sıkılmıyorum. Gerçekten bu mutluluk verici zaten başka türlü olsa olmazdı inanın.

 Ayrıca bu hafta bir arkadaşım vesilesi ile Usta Şef Yunus Emre Akkor'un İçimizden Gelen programına kuzu incik gönderdik. Programda harika bir tarif yaptı. Ayrıca çok beğenmiş sayfasında da paylaşarak bizi onurlandırdı. İyi işler, iyi insanlar bir şekilde bir birini buluyor. Buna çok inanıyorum ve yaşıyorum.


Bir de doğum günümdü. Yeni yaşım için güzel dilekler aldım mutlu oldum. Hepimizin olsun  güzel dilekleriniz. Çocuklarım da yaşlandığım için üzülüp ağladılar. Karmaşık duygular işte. Bu hafta böyle

Sevgilerimle
Tipi Özdemir





https://www.facebook.com/icimizdengelen?fref=ts

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder