30 Nisan 2015 Perşembe

Sizden Bize


Her eve doğal ve katkısız ürünleri ulaştırmak istiyoruz artık biliyorsunuz  Bu nedenle çeşitli kampanyalar yapmaya başladık. Yeni kampanyamız, "Arkadaşını getir"

Bir arkadaşınızı alışverişe davet edin ve ilk alışverişinizde ikiniz de % 10 indirim
kazanin. Ayrıca katılan bir kişiye de 1kg tarhana ve adaçayı hediyemiz var.

Bu haftada müşteri yorumlarımızı sizinle paylaşmak istiyorum::))

"BEN AFYONLUYUM DOLAYISIYLA SÜT ÜRÜNLERİNE ÇOK DÜŞÜKÜNÜM. BEYAZ TEREYAĞINI ÇOK SEVERİM, BİZDE KAYMAKTAN YAPARDI ANNECİĞİM. TEREYAĞINIZI SEVEREK TÜKETTİK AİLECEK, ÖZELLİKLE OĞLUMUN KAHVALTI VE YEMEKLERİNDE KULLANIYORUM TEREYAĞINI.
BU ARADA PEYNİRİNİZİ DE TEREYAĞINDA KIZARTTIM GAYET LEZZETLİ OLDU, HERKESE TAVSİYE EDERİM."

"Şimdi kahvaltı hazırlıyorum , ayrıca dün gece sütü kaynattım , biraz yoğurt yaptım bir büyük bardak da sıcak süt içtik ailece, emeklerinize değmiş , süt ile ilgili 2 yorum kahvaltıdan :
Sütü akşam kaynattık şişeye koyduk , sabah bardaklara döktük aman bir kaymak bir kaymak, eşim dedi ki kesilmiş mi yoksa, Uzun zamandır kaymaklı süt görmeyen bizler bir an kesilmiş sandık :)) kaymak çok yoğun,  Mis gibi mis
2. Olay : 5 yaşındaki kızım ilk defa kaynaklı süt içti, ben içemem dedi, Ama 1-2 yudum tatmış oldu. Sonra şişe süt verdik zamanla alışır dedik.
Sonra şişe sütü içince anne buna su mu koydunuz dedi . :)) biz de cevap verdik : güzelim kaymaklı sütü içmez bırakırsan ,şişe süt sana su gibi gelir :))
Teşekkürler , sevgiler"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder